piątek, 15 lutego 2013

Wyniki Puzzli

Puzzlowa zabawa zakończona i czas najwyższy pogratulować zwycięzcom!
Bawiłam się z Wami świetnie i cieszę się tym bardziej, że wreszcie będę mogła porozsyłać przygotowane dla Was prezenty!
W drodze przypomnienia:
W pierwszej części zabawy, bezkonkurencyjna okazała się Ania Jura z bloga I wyszło szydło z worka.
Aniu, raz jeszcze wielkie gratulacje!!!
Ania odgadła, że moje "ką" to ZAKĄTEK. Nie wiem, kochana jak, ale z takimi zdolnościami to tylko totka puszczać :D Do Ani poleci wybrana już deseczka i jeszcze dwie niespodzianki.
W drugim tygodniu słówka z "na" niestety nie zgadł nikt, więc jak już pojawił się post z ukrytą sylabą "pięk"
pierwszą osóbką, która połączyła i podała w komentarzu, że tajemnicze słówko to PIĘKNA, okazała się być Snow z bloga Moje pobielanie! Zawieszka jest Twoja! Ponadto Snow - jako, że nie czepiam się przypadków i szykuję sobie rzeczywiście PIĘKNY ZAKĄTEK, do Ciebie wędruje też druga nagroda - tym razem niespodzianka.
A teraz UWAGA!
Dziewczyny, walczyłyście dzielnie, od samego początku zabawy, dlatego postanowiłam za udział nagrodzić niespodzianką również Chabrową Panienkę z bloga o tej samej nazwie, za to że odkryła w poprawnym brzmieniu ten mój ZAKĄTEK PIĘKNA. Poproszę o adresik na adres mailowy widoczny w pasku bocznym.
I wiecie co ... będę teraz miała swój PIĘKNY ZAKĄTEK PIĘKNA, już ja się o to postaram :D
Bardzo dziękuję Wam wszystkim za udział, mam nadzieję, że bawiłyście się równie dobrze jak ja!
A już wkrótce pokażę Wam mój PZP :D
Dla Was kwiatki... Walentynkowe  i odrobinę puzzlowe :D



Nie wiem jak u Was, ale mój wczorajszy wieczór dał się odczarować i dał się nawet zauroczyć :D
A tak się broniłam, że ja przecież nie, że nie obchodzimy... fakt... staramy się ... starać częściej niż raz na rok... .
A tak na zakończenie zapraszam Was już teraz - w następnym pościku spodziewajcie się krótkiego tutka, sposobu na oznaczenie słoiczków z przyprawami ;D




3 komentarze:

  1. dzięki za zabawę :)
    gratulacje dla dziewczyn! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. Odezwe się po niedzieli. Wyjaśnie w mailu dlaczego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja! To ja jestem Snow i wygrałam, co się dało:))))))))
    Agnesko Kochana, dałaś nam "popalić" z tą zabawą.Świetny pomysł i trzeba go porozgłaszać , gdzie się da, bo myślę, ze to nie koniec Twoich pomysłów na zgadywanki:))
    Chabrowej Panience szczerze i serdecznie gratuluję, bo trafiła w sedno bez pudła, a PIĘKNY ZAKĄTEK PIĘKNA zamierzam w przyszłości zwiedzić osobiście:)))
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś - pozostaw komentarz. Nie bądź przypadkowym gościem... ale gościem mile widzianym. Słowa pochwały czy krytyki mogą stanowić bodziec, by zrobić coś..., a ja robię to COŚ dla siebie, ale i dla Ciebie trochę też.